1955. Coca-Cola širi svoju ambalažu što obeležava važan korak u davanju potrošačima opcije pakovanja koje zadovoljavajunjihove potrebe

Comments

No comments yet.

  •  

Photo info

Random image

Navigator

  • 1906. Obojena bakarnom bojom i providno jednostrana boca sa logo reljefom se koristi za punjenje širom SAD u 1906.. Dodaje se i oznaka dijamanta da bi se boca istakla
  • 1915. Ogroman uspeh i razvoj Coca-Cole podstiče konkurenciju u pokušaju da imitiraju Coca-Colu nudeći boce sa malim varijacijama na zaštićeno ime i prepoznatljivim logom
  • 1923. Sa proširenom dostupnosti domaćih hlađenja, the sixpack boca je razvijena od strane Coca-Cola sistema za ohrabrivanje potrošača da uživaju u piću kod kuće
  • 1950. Coca-Cola postaje prvi komercijalni proizvod koji se pojavljuje na naslovima magazine Time. Ta pojava učvršćuje Coca-Colu kao međunarodni brend
  • 1955. Coca-Cola širi svoju ambalažu što obeležava važan korak u davanju potrošačima opcije pakovanja koje zadovoljavajunjihove potrebe
  • 1957. Konture Coca-Cola boce se štampaju sa belom oznakom
  • 1977. Neka ranija istraživanja su pokazala da manje od 1% Amerikanaca nije moglo da identifikuje bocu Coca-Cole po samom obliku pa su dodali i nekoliko drugih paketa
  • 1993. Uvedena je nova boca koja je pomogla da se Coca-Cola razlikuje od drugih pića
  • 2008. Coca-Cola je dobila prvu bocu ikada Design Grand Prix na Cannes Lions festivalu za osvežen vizuelni indentitet i pakovanje